تـــــــــــــــــوبــــــــــــــــــTOPASـــــــــــــــا ز

تسويق الماس ومجوهرات على النت
 
البوابةالبوابة  الرئيسيةالرئيسية  مكتبة الصورمكتبة الصور  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
سحابة الكلمات الدلالية
المواضيع الأخيرة
» للبيع: Blackberry Q10 & Blackberry Porsche design (2500AED)
الثلاثاء أبريل 09, 2013 9:46 pm من طرف إدريسعلي

» للبيع: Blackberry Q10 & Blackberry Porsche design (2500AED)
الثلاثاء أبريل 09, 2013 9:43 pm من طرف إدريسعلي

» خواتم رجالية مرصعة بالماس
السبت ديسمبر 29, 2012 8:06 am من طرف زائر

» نادر جدا وجميل
الخميس ديسمبر 27, 2012 10:53 pm من طرف زائر

» سؤال مهم
السبت أكتوبر 13, 2012 12:44 pm من طرف زائر

» ثلاث أطقم مستعمله ومجدده
الأربعاء أكتوبر 03, 2012 6:42 pm من طرف المديرالعام

» أطقم الماس معروضة للبيع
الثلاثاء أكتوبر 02, 2012 2:31 pm من طرف المديرالعام

» أجهزة كشف المعادن الثمينه والكشف عن المياه الجوفيه
الثلاثاء سبتمبر 25, 2012 8:30 am من طرف زائر

» كيفية الاستفادة من طاقة الاحجار الكريمة
الثلاثاء أبريل 24, 2012 7:47 am من طرف المديرالعام

التبادل الاعلاني

انشاء منتدى مجاني



أفضل 10 فاتحي مواضيع
المديرالعام
 
إدريسعلي
 
نجول
 
ماجد الغامدي
 

شاطر | 
 

 برنامج عمل تصميم المجوهرات 3D عالي الدقة وبشكل احترافي

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
المديرالعام
Admin
avatar

الجنس : ذكر عدد المساهمات : 70
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 26/07/2011
الموقع : google-site-verification: googlea5900ca80dd110aa.html

مُساهمةموضوع: برنامج عمل تصميم المجوهرات 3D عالي الدقة وبشكل احترافي   الخميس يوليو 28, 2011 9:12 am

RhinoCeros SR5 Full + Gemvision Matrix 6.0 SR2 | 1.38 GB
اليوم يجب أن تجد طرق جديدة ومبتكرة لتحسين الأعمال التجارية الخاصة بك مثل دمج مصفوفة 3D "المجوهرات تصميم البرمجيات" من Gemvision. تسخير قوة CAD ثلاثية الأبعاد (التصميم بمساعدة الكمبيوتر) ، جعلها صائغ صديقة ، مصفوفة تتيح لك تصميم المجوهرات 3D الظاهري على الشاشة أثناء إنشاء صورة معاينة لون مفصلة يمكن طباعتها أو عبر البريد الالكتروني. مصفوفة ثم إخراج كافة أنواع الملفات المتوافقة مع أي جهاز كام (التصنيع بمساعدة الكمبيوتر) بما في ذلك فى Gemvision Revo540C الطحن النظام الذي يولد دقيقة dimensionally نماذج جاهزة الصب. ويقود هذا الحل مجموع الثورة بالحاسوب /.
تشمل فوائد إدماج برنامج مصفوفة في عملك...
إنشاء البحث الخاصة بك مع التصاميم الفريدة
تبرز من منافسيك
إنشاء المجوهرات دقيقة dimensionally 100 %
تسمح للعميل نرى القطعة قبل ذلك موجود
زيادة التدفق النقدي عن طريق إنشاء مخزون الظاهري
زيادة هامش الربح من خلال التصاميم الفريدة
الاستفادة من الأسواق المتخصصة مربحة
الحصول على كافة تفاصيل اليمين فقط
ذلك جزءا كبيرا من السبب في مصفوفة out-performs أي شيء آخر في السوق. إنشاء تصميم عظيم – ليست مجرد فكرة جيدة – هي نتيجة العين في تصميم مع القدرة على استكشاف وصقل وجعله مجرد حق. إذا لم يتم تحقيق هذه التفاصيل بسهولة ، التصميم يحتفظ من الوصول الكامل المحتملة. مصفوفة 6 لا كافة – الإبداع و السرعة و الدقة – بتوفير الأدوات والأساليب التي تحتاج فقط من الجواهريون.
الكمبيوتر باستخدام الإبداع
أكثر من سنتين في صنع ماتريكس صيغة 6 يقدم طريقة جديدة في تصميم المجوهرات أية برامج أخرى بل يأتي قريبا. الاستفادة من سنوات مدخلات من أفضل modelers كندي في فريقنا التنمية والصناعة ، يوفر مصفوفة أسرع طريقة لتكرار التصاميم الموجودة بينما تسمح هذه العملية تأخذ مسارات الإبداعية.
تقديم و Shaded العامل أوضاع
تصميم السطحية التفتيش التقنية و انتهاء العرض التقديمي جميع تتطلب وضع عرض مختلفة. مصفوفة 6 ويوفر عدة أوضاع التي تجعل من كل ما تقوم به أسهل من رؤية.
ترتيب المجوهرات stuller
النظام الخاص بك الماس و الأحجار الكريمة من منزل DTC Sightholder وتحقيقها أكبر في الولايات المتحدة حق من البرنامج.
خدمات كام stuller
ربط مباشرة Stuller Studio كام خدمات حق من مصفوفة لتصنيع مريحة وسهلة.
أدوات جيم قوية
مصفوفة 6 عروض في أكبر من أدوات تخطيط وضبط الأحجار الكريمة. مقياس تدوير ونقل كل من مجموعة سهلة واحدة من الأدوات. وتسمح أداة بافي جديدة متطورة جميلة من أنماط تتدفق عبر أسطح أصعب.
أوراق الأنماط
العديد من الأدوات الموجودة في مصفوفة ميزة لنا وظيفة "ورقة الأنماط" حصرية. وهذا يعني أن عناصر مثل رؤساء والإعدادات التي تبني على أساس منتظم يمكن على الفور التذكير وتطبيقها على قطعة جديدة. على سبيل المثال، إذا قمت بإنشاء "نمط إعداد قناة" مع شكل حد معين و مستدقة "أوراق الأنماط" تخزين تلك المعلمات بحيث يمكنك تطبيق ذلك على تصميم آخر في المستقبل. و يعمل التاريخ جنبا إلى جنب مع "أوراق الأنماط" حتى الأحجار الكريمة استخدام تلك القناة إعداد الواقع "تذكر" كيف تم إجراء القناة و التغييرات مجرد نقرات بعيدا. إكمال مهمة إعداد قناة ويمكنك استكشاف نظرة قناة جديدة في نفس جلسة عمل التصميم.
واجهة التصميم
واجهة ماتريكس الجديدة يبسط وأن يوحد مظهر وقابلية البرنامج. و عند استخدام أدوات محددة ، وجدنا أن الناس استخدام مجموعة متنوعة من أساليب العمل: بعض الناس مثل كتابة ؛ الآخرين مثل للتعامل مع النموذج مباشرة على الشاشة ؛ بينما لا يزال آخرون انقر على الأزرار والرموز. شيء واحد مؤكد: لا توجد طريقة أفضل واحد! وهذا سبب معظم الوظائف في مصفوفة تقدم كافة الأساليب الثلاثة للاختيار من بينها.
مكتبة عناصر البنى السريع
إنشاء التصميم الخاص بك من البداية تأمين الحصول على ما تريده بالضبط ولكن في كثير من الأحيان هو قاعدة التصميم جزء القياسية أو ملف تعريف. وتقدم المصفوفة الآن أجزاء مكتبة مرنة. ثم يمكنك استدعاء جزء أو قطعة قريبة جدا تلبية احتياجاتك ثم تحرير بسرعة لتصبح مجرد الحق.
تاريخ الإنشاء في
تاريخ يسمح لك بتغيير تحديث وتحرير نموذجا. وقد تم استخدام هذا الأسلوب التحرير في وغيرها من المنتجات CAD بالدرجة الأولى عن الهندسة الميكانيكية كـ "شجرة التاريخ". مصفوفة 6 وقد لا توجد مثل هذه "شجرة". بدلاً من ذلك، يتم تضمين تاريخنا داخل أجزاء بناء و هو نقرة واحدة فقط بعيدا. وهذا يعني إجراء تغييرات التصميم ليس فقط أسهل ، خصيصا لتلبية طلبات التصميم الجواهريون فقط من الجواهريون صنع شيء جميل.
مصفوفة اقترع رقم 1
مصفوفة Revo كانت كل صوت اختيار رقم واحد بين المهنيين بالحاسوب/في حصر الفنية اليومية MJSA.
أدوات pre-Sorted
بينما جمع مدخلات من المستخدمين الحاليين ، وجدنا أنهم كانوا يتساءلون عن الأدوات التي بالفعل جزء من البرنامج. ذلك هو سبب للمستخدمين المتقدمين حتى لا تعرف أين يمكن العثور على هذه الأدوات ؟ بسيطة: اصبح الناس اعتادوا على استخدام أي برامج بطريقة معينة ، تنفيذ مهام جديدة حتى باستخدام أساليب مألوفة حتى إذا كان يأخذ منهم وقتاً أطول من ذلك! لذلك قدمنا المفتاح F6 طريقة الوصول إلى كافة الأدوات ذات الصلة إلى المهمة التي تقوم بها. وهذا يترجم للبحث السريع"" الأدوات التي تستخدمها في معظم الأحيان فضلا عن نظرة ثاقبة الأدوات التي قد لتوفير الوقت أو التي تقدم المزيد من خيارات التصميم الذي تبحث عنه.
التحكم السطحية لكافة المستخدمين
كل سطح بناء يحتاج إلى أن يكون مثاليا ومن الضروري تصميم كبير. بعد هذا النوع من استخدام عنصر التحكم تتطلب استثمارات ضخمة من وقت و إذا أصبت الحق لأول المرة ، كان كبيرا- ولكنه لم يكن ، [بك تو] خطوة واحدة. مصفوفة 6 يتغير كل ذلك مع مستوى متقدم من السطحية النمذجة باستخدام أدوات المبتدئين حتى يجد السهل! و مع التاريخ ، يمكنك الآن إجراء التغييرات حتى السطوح معقدة على الطاير - معنى أفكارك التصميم يمكن أن يتحقق في فقط في ثوان... وليس ساعات.
عقب اتجاهات وأن توقع عليها
مجوهرات الأزياء ، هو دائما تغيير الموضة. تم تطوير مصفوفة 6 النظر في أحدث الاتجاهات ودراسة ما تم وما هو على الطريق.
Today you must find new and innovative ways to improve your business, like integrating Matrix 3D Jewelry Design Software from Gemvision. By harnessing the power of 3D CAD (Computer Aided Design) and making it jeweler-friendly, Matrix lets you design virtual 3D jewelry on-screen while generating a detailed color preview image that can be printed or emailed. Matrix then outputs all file types compatible with any CAM (Computer Aided Manufacturing) device including Gemvision's Revo540C Milling System which generates dimensionally accurate models ready for casting. This total solution is leading the CAD/CAM revolution.
The benefits of integrating Matrix software into your business include...
Create your own look with unique designs
Stand out from your competition
Create 100% dimensionally accurate jewelry
Allow your customer to SEE the piece before it exists
Increase cash flow by creating virtual inventory
Increase profit margins through unique designs
Take advantage of profitable niche markets

Getting All the Details Just Right
It’s a big part of why Matrix out-performs anything else on the market. Creating a great design – not just a good one – is the result of an eye for design coupled with the ability to explore and refine to make it just right. If these details are not easily realized, the design is kept from reaching its full potential. Matrix 6 does it all – creativity, speed, and precision – by providing tools and methods that only jewelers need.

Computer Aided Creativity
Over two years in the making, Matrix Version 6 offers a new way of designing jewelry no other software even comes close to. Utilizing years of input from the best CAD modelers in the industry and our development team, Matrix provides the fastest way to replicate existing designs while allowing that process to take creative paths.

Rendering and Shaded Working Modes
Surface design, technical inspection, and finished presentation all require a different display mode. Matrix 6 offers multiple modes that make whatever you are doing easier to see.

Stuller Gem Ordering
Order your diamonds and gemstones from the largest DTC Sightholder and fulfillment house in the USA right from the software.

Stuller CAM Services
Link directly to Stuller Studio Cam Services right from Matrix for convenient and easy manufacturing.

Powerful Gem Tools
Matrix 6 offers the largest array of tools for laying out and adjusting gems. Scale, rotate, and move all from one easy set of tools. And the sophisticated new Pave tool allows beautiful flowing patterns over the most demanding surfaces.

Style Sheets
Many of the tools in Matrix feature our exclusive “Style Sheet” functionality. This means that items like heads and settings, that you build on a regular basis, can be instantly recalled and applied to a new piece. For example, if you create a “channel setting style” with a particular end shape and taper, Style Sheets store those parameters so you can apply that to another design in the future. And History works hand in hand with Style Sheets so the gems you use for that channel setting actually “remember” how the channel was made and changes are just clicks away. You can complete the channel-setting task and explore a new channel look in the same design session.

Interface Design
The new Matrix interface simplifies and unites the appearance and usability of the program. And when using specific tools, we have found that people use a variety of methods to work: some people like to type; others like to interact with the model directly onscreen; while still others click on buttons and icons. One thing is for sure: there is not a single best way! That's why most functions in Matrix offer all three methods to choose from.

Library Items for Quick Builds
Creating your design from scratch insures you get exactly what you want but often the base of the design is a standard part or profile. Matrix now offers flexible library parts. And you can call up a part or piece that is very close to meeting your needs then quickly edit it to make it just right.

History Built In
History allows you to change, update and edit a model. This editing method has been used in other CAD products primarily for mechanical engineering as a “History Tree”. Matrix 6 has no such “Tree”. Instead, our History is contained within the parts you build and is only one click away. This means making design changes is not only easier, it’s specially tailored to the design demands of jewelers, and only jewelers, making something beautiful.

Matrix Voted Number 1
Matrix and Revo were both voted the number one choice among CAD/CAM professionals in the MJSA Journal Tech Survey.

Pre-Sorted Tools
While gathering input from existing users, we found they were asking for tools that were already part of the program. So why is it that even advanced users didn’t know where to find these tools? Simple: people become accustomed to using any software in a certain way, performing even new tasks using familiar methods even if it takes them longer to do so! We have therefore provided the F6 key as a way to access all the tools that are relevant to the task you are performing. This translates to fast “look up” of the tools you use most often, as well as insight into tools that might save you time or offer further design options you were looking for.

Surface Control for All Users
Each surface you build needs to be perfect, it’s essential to great design. Having this kind of control used to require a huge time investment and if you got it right the first time, it was great - but if not, it was back to step one. Matrix 6 changes all that with the an advanced level of surface modeling using tools even beginners find easy! And with History, you can now make changes to even complex surfaces on the fly - meaning your design ideas can be realized in just in seconds...not hours.

Following Trends and Anticipating Them
Jewelry is fashion and fashion is always changing. Matrix 6 was developed looking at the latest trends and studying what has been and what is on the way.


Download: Links are interchangeable
Download (uploading)
Download Rhinoceros_and_matrix_6.0_sr2.part1.rar for free on uploading.com
Download Rhinoceros_and_matrix_6.0_sr2.part2.rar for free on uploading.com
Download Rhinoceros_and_matrix_6.0_sr2.part3.rar for free on uploading.com
Download Rhinoceros_and_matrix_6.0_sr2.part4.rar for free on uploading.com
Download Rhinoceros_and_matrix_6.0_sr2.part5.rar for free on uploading.com
Download Rhinoceros_and_matrix_6.0_sr2.part6.rar for free on uploading.com
Download Rhinoceros_and_matrix_6.0_sr2.part7.rar for free on uploading.com
Download Rhinoceros_and_matrix_6.0_sr2.part8.rar for free on uploading.com
Mirror (hotfile):
Hotfile.com: One click file hosting
Hotfile.com: One click file hosting
Hotfile.com: One click file hosting
Hotfile.com: One click file hosting
Hotfile.com: One click file hosting
Hotfile.com: One click file hosting
Hotfile.com: One click file hosting
Hotfile.com: One click file hosting


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://topazcom.com
 
برنامج عمل تصميم المجوهرات 3D عالي الدقة وبشكل احترافي
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
تـــــــــــــــــوبــــــــــــــــــTOPASـــــــــــــــا ز :: المنتدى العام :: منتدى التصميم-
انتقل الى: